torsdag 1 april 2010

Dags för en ordentlig helgvila!

Vet inte riktigt vad det är, men jag är svining trött sen några dagar, kan iofs bero på allt snurr med två intervjuer följt av ytterligare en hos den ena arbetsgivaren idag.
Inväntar besked för intervju och läkarundersökning nästa vecka, hade hoppats på det samtalet idag, men det kanske var tur att de inte ringde...hade fullt upp med det andra...öh..jo... ok.. vi bordlägger det ärendet över helgen..! (Blir lite snurrigt annars)

Har ju mitt jobb på Af att tänka på också, fast det är bara att säga till så kan jag ju gå iväg...äh... nu kör jag ju på ändå här!

B.O.R.D.L.Ä.G.G.E.R ärendet...... PUNKT!!!!

Påsk ja, blir en lugn påsk här, behöver ladda lite på annat vis än med fest, meditera o reflektera!

Önskar härmed er alla en underbar påsk, det ska jag ha! Kramis!

2 kommentarer:

Gubben sa...

Hej!
Glad påsk på dig och du får väl göra som jag. Se till att hålla frugan inne idag, för annars sticker de till Blåkulla!

Guldkryckan sa...

Gubben: Va väl så jag hade tänkt det, oh du ljuva husfrid! ;)