lördag 10 april 2010

jaha jaja!


Bygget fortgår här uppe på höjden!

Jodå, man har överlevt ytterligare en vecka på det statliga verket, gårdagen avslutades med den slutliga intervjun för min tilltänkta sysselsätning i framtiden med avtalsenlig lön.
Jag ska köra truck igen, eller om jag blir montör? Ja, ärligt talat så skiter jag i vad jag får göra, bara jag får avtalsenlig lön igen.

Men det förutsätter naturligtvis att de båda intervjuarna insåg vilken läckerbit de hade framför sig, en ung man i sina bästa år med en helvetes massa kvar att ge.
Det är ju första nålsögat, sen kommer då detta med läkarundersökningen, man får inte vara allergisk mot det ena och det andra, och man måste tåla isocyanater, ja, lungorna måsta vara i toppskick med andra ord.

Ja, det är ju det då, hur är min hälsa egentligen?
Vet inte, min "hypokondri" säger att jag dör i morgon, men den har ju haft fel förut, så vem vet?

Nåja, nu är det Lördag, enda lediga dagen för mig denna veckan, i morgon ska jag på kurs!
Ska bli kul!

Nej, nu är det dags för dagens första Kaffe!

På återseende! :)

Inga kommentarer: