fredag 9 juli 2010

I dessa tider del 3.

Valfläsk fyller våra gator på Gotland, festen fortgår idag med...här hemma slår dock minnena från förr till med full kraft.
Minnen från en tid full av droger o fester som en vanlig svensson aldrig får uppleva om han/hon har tur.

Som om en högre makt ledde mig gick jag idag ner o rökte på gatan utanför jobbet istället för den ordinarie rökrutan.

Väl där, ett möte, en person jag arbetat tillsammans med och inte sett på länge, klädd i linne, mina ögon drogs genast till det som syntes så tydligt, nålsticken, blåmärkena och spår efter det obligatoriska letandet efter en ven som skulle kunna fungera fastän venerna krympt efter flera dagars nyttjande av det magiska pulvret.

Kramade om honom, snackade lite...hela mitt inre kändes tomt på nåt vis, vi skildes åt, skulle ses nån gång...!

Tack gode gud för att jag gav upp det livet....älskar min vän där, han kommer alltid vara min vän...må hans vägar leda honom rätt i framtiden!

Men nu är min semester inledd...ska njuta av den så mycket jag kan!

God Bless!

Inga kommentarer: