torsdag 18 november 2010

Helgen på väg in för landning.

Snart fredag igen, dagen för veckans avslut på jobbet, dagen för en liten "rackarbajsare", fast inte på jobbet, för då får de tuppjuck de stackars satarna som lever sina liv på boendet för missbruk & psykisk ohälsa.
Fast nog är de sugna alltid, hehe, drogskämten haglar när personalen inte är i närheten.
Nej, så det blir att ta sig HELA vägen hem innan det blir aktuellt med nåt värmande innanför västen. :)

Var minsan mörkt när jag kom hem idag, några idioter hade fått för sig att byta lampor på vägbelysningen i värsta rusningstrafik...tack för det satans idioter, ta sånt på helgen istället...!
Så jag kom hem hela 10 min senare än vanligt...katastrof naturligtvis...är ju diagnostiserad som tidsfascist av mig själv här....borde banne mig medicineras tror jag bestämt ;)

Men ännu är det Torsdag, får väl slänga mig på soffan här och kolla lite tv innan jag slocknar av utmattning.

Livet är gött!!

Ha de bäst!!

4 kommentarer:

Lena sa...

Ha det bäst du med Micke.

Mötley Annika sa...

Ha de bäst vännen hälsa frugan och medicinen verkar du ju redan ha kram

Gubben sa...

Nu är det äntligen fredag igen!
Ha det bäst!

Lennart sa...

Lite mörker är väl inte så farligt? Hos mig har nästan halva gatan varit uppgrävd hela veckan. Lastbilar, grävmaskiner, avspärrningar och kravallstaket på vägen till spårvagnen varje morgon.