onsdag 5 januari 2011

Onsdag 5/1 2011

Snöoväder denna dag, strul med spårvagnarna i morse pga detta vilket resulterade i att bilen till sherwoodskogen åkte ifrån mig och jag blev sittande på högkvarteret hela dan.......ooohhh du milde va tråkigt det var, ingen att slänga käft med, ingenting...!

Men...hem kom jag iallafall, nu ska jag inte gå ut förrän på fredag morgon.
Ska njuta av fortsatt snöoväder från insidan av vardagsrumsfönstret och dricka kaffe, beundra fastighetsskötarens svanhopp i snödrivorna, ett gott skratt förlänger ju som sagt livet. hehe

Känner att dagens inomhustillvaro på jobbet var bra för min förkylning...kan andas igen med åtminstone ena näsborren...inte fel alls.
Livet är änna gött..!

Nej, nu ska just Manowar springa på scenen på dvd här...hail and kill ;)

Ha de bäst!!

3 kommentarer:

Nina Lindh sa...

Det kan faktiskt vara skönt att ha inomhusjobb när det vräker ned snö och när det är för jädra kallt.

Snejky sa...

Kan ju tänka att de e problem för spårvagnarna oxå i denna snö & skit.
Kramen

Lennart sa...

Jag var iväg och köpte mig nya bokhyllor i går och var alltså ute i snömodden och rattade. Det var plogat och helt OK i centrum men i mina kvarter var det väldigt lätt att fastna i vallarna.