lördag 2 april 2011

Då ser vi om det funkar här...

förbannade blogger va? ;) Skrivit två hela inlägg under veckan, inga mellanrum eller stycken alls när jag väl publicerade skiten...inte kul.....men va gör det egentligen? Äh...! Men irriterad blev jag, tapeterna rullade nästan av väggarna och flyttade härifrån när jag kved mina vanliga svordomar av suspekt karaktär...! :)

I Afganistan halshugger de FN personal...!

Tydligen ska detta komma sig av att nån pastor i USA bränt koranen...jaja...dessa religösa fanatiker...Kristna, Judar, Muslimer.......skärp er eller ta livet av er...jag hatar er...! (Fanatikerna alltså)

Majoriteten av alla krig har en religös grund att stå på...ta Bush där, (USA`s fd president), en religös fanatiker som inte hade startat detta korståg mot muslimer om det inte varit en del av hans religösa övertygelse....såg en intervju med hans mentor, en Pastor i nån församling eller nåt...intoleransen mot muslimer flödade.
Bin laden där är ju också en sån där fanatiker som gör på samma sätt fast åt andra hållet...exemplen är oändliga....nä, detta är skit...när ska människan lära sig att leva sida vid sida?

Aldrig.......! :(
Vi får nog dras med detta elände tills jorden går under......urk :(

Nu ska vi se om detta fungerar... Ha de bäst allihop.

God bless!

Uppdatering: Japp, det funkade ju...! Tapeterna kan hänga kvar ett tag till :)

Inga kommentarer: