lördag 16 april 2011

Då va de kväll..!


Taket i restaurangen "Estrad" på Svenska mässan...läckert..!

Konferens hela dan med hyresgästföreningen på Gothia Towers här i stan.....då jag inte är en människa som kräver att få höra min egen röst i tid och otid sa jag väl inte så mycket, fanns inte så mycket att tillägga kunde jag känna för det mesta... japp...många pålästa människor där, mycket mer pålästa än vad jag är i mycket...!
Bra grej helt klart för oss som värnar om hyresrätten och vill göra nåt för våra områden.

Men nu är det kväll...frugan ser på Körslaget...sitter här och började med att försöka inte höra nåt...lönlöst ju...bra låtar de framför idag ju...ett mirakel ;)
Får väl se färdigt på detta denna gång....tillönskar er en trevlig kväll.

Ha de gött!

2 kommentarer:

Per-Anders sa...

Jag har faktiskt bott ett par gånger på hotellet där och åkt i hissen upp till sky-baren. Den hissen är på gränsen till att vara obehaglig.

Lennart sa...

Jag har varit upp till Heaven 23 och ätit deras räkmacka några gånger, den är smaskigt god. Två år i rad har jag varit med jobbet till Heaven 18 och ätit julbord, det var gott och enormt. Tror de hade 18 olika sillar i bufféen. Det var lika trevligt båda gångerna. Hissen gillar jag att åka i! Jag har en kompis som inte gillar att åka i den upp, han står alltid med ryggen mot glaset och tittar inåt. Men efter att han druckit några whisky så går det bättre att åka i den. Då tittar han ut några gånger genom glaset.