tisdag 5 april 2011

I dessa tider...

av dåligt väder får man väl instämma i vad nån klok människa tydligen kläckt ur sig nån gång i tiden: Det finns inget dåligt väder, bara dåliga kläder.
Bullshit alltså.....det ska vara sol nu...annars blir jag förbannad ;)
Inte för att vädret bryr sig, men det känns bra att skriva så iallafall.
Speciellt när man finner en gammal spårvagn som parkerat sig rätt över spåret så inte en enda vagn kan ta sig fram åt nåt håll över huvud taget just som det börjar regna...!
Tack för det västtrafik....!

Känns som om jag klagar hela tiden numera..får väl skylla på årstiden antar jag...egentligen är jag en glad skit hela tiden...livet är ju gött...det är det faktiskt...men periodvis under höst/vinter halvåret snubblar jag rakt in i väggen emellanåt och retar upp mig på allt!
Finns ju annat som spelar in också naturligtvis...men det håller jag för mig själv ;)

Men nä, bara solen behagar titta fram så ska jag även VISA hur glad jag är och inte bara hålla det inom mig...jag svär..hehe!

Men nu ska jag njuta av denna tisdagskväll...jag har överlevt ytterligare en dag i denna jämmerdal...inte fel alls...!

Ha de bäst! :)

2 kommentarer:

Snejky sa...

Men det är en väldans trist prstid. Det blir bättre ska du se nu när våren snart kommer...
Kramen till dig & lilla frun..

Mia sa...

Ljuset är på väg tillbaka på allvar och vi har haft solsken ett par dagar - men ser att du skrev det här förra helgen. Livet börjar leka nu...