måndag 18 april 2011

Måndag...

Finns det nån där ute som kan förklara varför det alltid ringer på dörren när man just lagt sig i badet?
Inte före, aldrig efter...närå...just som man tänder en cigg där i badkaret i alla bubblorna och zippar på en sockerdricka, DÅ ringer det på dörren..!

APA :(

Får vara hur det vill med detta egentligen..jag öppnar knappt dörren över huvud taget här om man inte ringer och bokar minst tre timmar i förväg på telefon...helst två dagar innan om jag ska vara ärlig.......har jag nämnt att jag knappt svarar i telefon heller ?? ;)

Osocial?..närå...jag är U.P.P.T.A.G.E.N..en viss skillnad där....jag kan ju vara upptagen med att pilla mig i naveln framför en bra film eller nåt...sånt kan vara väldigt traumatiskt att bara avbryta utan vidare..det är sant..har jag läst i "Det Bästa"...eller om det nu var i andra Moseboken...minns inte så noga ;)

Nä..snart dags för lite kudde...är ju en fördel att se någorlunda pigg ut när jag sticker näsan utanför dörren i morgon bitti.
Ha en fortsatt fin vecka allihop, det ska jag. :)

Ha de bäst!

Inga kommentarer: