söndag 1 maj 2011

Slut på friden.

Jo, helgen försvann, undrar vart den tog vägen?

Blir lite annat än skogen denna veckan, ska på möten både onsdag och torsdag...sååå...tre dagar ska man väl klara av.
Enda kruxet är att vi ska försöka hålla oss ifrån vår "bas" hela dagen i morgon...besök från ledningen hela dan sägs det.
Och då undertecknad gärna säger ett o annat som kanske inte passar sig har man beslutat att vi alla ska åka iväg längre upp i skogen. ;)

Nja, jag kan faktiskt vara en snäll gosse emellanåt, enda problemet är att jag tappat förmågan att "slicka röv"....ni vet när man säger en sak fast man egentligen känner på annat vis...bocka och buga är nåt jag lagt av med, får ju så förjolat ont i ryggen då..haha!!

Men nej då, detta ska nog gå bra....ny vecka...önskar eder alla en trevlig sådan..!

Ha de bäst!

4 kommentarer:

Snejky sa...

Men....visst e de skönt att ha kommit dit hän att man inte säger & gör som andra vill bara för att....
De e samma hos mig...Har lagt av med detta & idag kan jag även säga NEJ...
Passar de inte.....så får de va......

Kramelikram till Er....

Per-Anders sa...

Trevlig vecka! Själv ska jag åka till norra Norrland.

Mi sa...

Sånt har jag också lagt av med. Slicka röv är inget för mig på både ont o gott.

Kramar till dig och ha en bra dag!

Lennart sa...

Helgen, den blev uppäten av den elaka måndagen! Av någon underlig anledning vaknade jag tvärt 03.46! och kunde inte somna om. Vred och vände på mig och försökte tvinga mig att somna men lyckades inte. Har känt mig underligt seg och skum hela dagen. Jag hoppas jag får sova i natt.