lördag 22 oktober 2011

Feedback...!

Fick ju ändra lite här efter påpekanden från läsare...råkade utöver detta kolla in bloggen på en sk "tjockskärm"...herrejäddrar...gick inte att se alls ju nästan..så vi ändrar lite med bakgrunden här...är tacksam för all feedback.!!!

Jaha...veckan som varit då?
Omvärlden som sådan är ju som den är...en snubbe folket jagat under lång tid snubblade på sin kjol och lynchades på "två röda"...rättvisa skipades på plats...ja...va ska man säga?

Här fortgår livet som vanligt...funderade på bolaget tidigare...men...näää..."orka" liksom...fin-whiskyn i barskåpet lockar inte heller...!
Va ska man ta sig till då?

Får fundera på det en stund...!

Men som sagt...är det nåt som inte funkar som det ska med att läsa här... kommentera gärna så jag kan ordna till det...!

See ya

4 kommentarer:

Mötley Annika sa...

Hej vännen hur blev de med Whiskey e den orörd än, här har varit lite festligt i helgen kul :) kram

Nina Lindh sa...

Det har funkat att läsa hela tiden... fast jag har ju inte tjockskärm.

Guldkryckan sa...

Annika: Whiskey ännu orörd...julmust e grejen ;)

Nina: Tror det är tjockskärmar som har problem med min blogg...knepigt!

Ha de fint ni båda :)

Anonym sa...

Jag uppskattar att det inte är röd text längre. Jag tycker det är svårläst. Jag har en del sådana hangups.