måndag 13 februari 2012

Lite sådär bara..!



Jo...de var ruggigt bra en gång i tiden...nu är de bara ett varumärke :(
Men bra låtar finns att lägga in på mina spellistor i i-poden....man får vara tacksam för det lilla ;)

Jaja...nu inleder undertecknad sitt sportlov (Soff-lov?)
Ska se vad som händer här..lite föreningsaktiviteter lär det ju bli...som ansvarig för "IT" inom föreningen ligger det på mina axlar att veta var alla sladdarna ska sitta när man monterar in ett modem i "burken".
De förlitar sig 100% på mig..ett tung ansvar...!

Hoppas instruktionsboken och installationsfilerna är på svenska....annars lär det blixtra gott i hela området i en vecka med alla elkablar som måste grävas upp o repareras ;)

Ha en "go" måndag allihop....see ya.

7 kommentarer:

Sillen sa...

såså nu tar du det lungt. Det fina e att det går nästan inte att koppla fel. Stort hål, stor kabel. grönt uttag, grön kabel å vips allt på plats.Men installationen, jaaa den kan ju vara lite marigare, men går säkert bra. Brukar vara bra ledtrådar på skärmen. Soff locket, hua jaja ja e avundsjuk men det vill jag inte tala om haha.

Ha det toppen å var rädda om varann.

Anonym sa...

Jag tror du kommer att fixa det där alldeles utmärkt.

Mia sa...

Instruktionsbok???? Jag trodde inte män använde sig av det....har nämligen hört att det bästa sättet att undvika att en man ska läsa ens dagbok är att kalla den "Bruksanvisning"....Nåväl, inge regel utan undantag ;-))
Ha det gott på sportlovet!

BP sa...

Lycka till!!! Sillen sa ju allt du behöver veta tycker jag!!!

PS. Beroende på varifrån grejerna kommer föredrar jag faktiskt engelska instruktioner. De är mera "korrekta" tycker jag. Åt andra sidan är det maken som gör "ditt" jobb här hemma, så egentligen... DS

Guldkryckan sa...

Sillen: ;)
Frun: Jo...blir nog så :)
Mia: Vi är några få ;)
BP: Jo..beror ju på vad det handlar om förstås...men som sagt...Sillen slår huvudet på spiken :)

♥ Sojka ♥ sa...

Men vad kul att du hakar på! =D

Sladdertackan sa...

Jojo, men instruktionsböcker brukar sällan vara på svenska och om de till äventyrs är det så brukar jag undra om jag egentligen förstår svenska och återgå till den engelska. Den ska förhoppningsvis vara utan felaktigheter.