onsdag 1 februari 2012

Lite segt...

jo...

Måndag: Satt och somnade till mitt under lektionen på eftermiddagen...tror ingen såg nåt...!
Slocknade på soffan efter maten hemma, sov nästan hela kvällen och hela natten och var utvilad på tisdagsmorgonen....det gick över...har mao varit trött hela början av denna veckan, måste bero på kylan...eller?
Genetiskt kanske?
Hej, jag heter Guldkryckan, jag är soffliggare........undrar om det finns nån självhjälpsgrupp för detta? haha

Nä...nu piggnar vi till här..är ju efterlyst ikväll....nu jäddrans ska vi vara pigga... ;)

Ha en trevlig kväll... ZZZZZZZZZzzzzzzzzzzzzzz


Ps: Lottot sprack också :(

7 kommentarer:

Stattinskan sa...

Ja, själv är jag skitpi ... ZzzZZZzz men så är jag ju kvinna och klarar av att hålla mig vak ....ZZzzzZZZzzz på en helt annan nivå än en man ZZzzzZZZzzzz ;-D

Sillen sa...

hahaha ja jag heter Sillem å jag gillar min soffa med. Å jag gillar att sova middag, fast bara på lördagar.

BP sa...

Säger bara: join the gang!!! Har inte varit annat än en zombie hela den här veckan. Fryser t o m inomhus vid 22 grader. Ja, jag vet det är psykologiskt = japp, det borde finnas hjälp att få;-)

Guldkryckan sa...

Stattinskan: haha ;)
Sillen: Gött mos :)
BP: Vi bildar aktiebolag ;)

Lizaloop sa...

Måste bero på kylan, jag är oxå trött nu för tiden, här är det -30 ikväll....fy fuck!

Guldkryckan sa...

Lizaloop: Fy för helvete va kallt ni har det.... :(

Anonym sa...

Jag trodde det bara var jag.