måndag 19 mars 2012

Film-maraton.


Kör väl ett maraton med dessa filmer då i brist på annat att fylla min vardag med för tillfället.

Det är nåt speciellt med denna serie, naturligtvis är det skådespelarna där som gör allt......Per gick ju bort tragiskt härom året, de andra finns ännu i livet och levererar. Jag må kanske vara oinsatt i dagens skådespelares förehavanden...men enligt mig finns ingen som kan fylla deras skor när de allihop gått bort.
Jag kan ha fel förstås...men jag tvivlar.



Men nu...dags att slira in i "storyn" igen och njuta av skådespeleri av högsta klass.

See ya.

3 kommentarer:

Lizaloop sa...

Då har ju du det du gör då ;)
Ha en fin vecka du med!!

BP sa...

Ooooops - är jag för gammal eller för ung för dessa filmer;-) Eller är det helt enkelt så att jag sällan ser på film eller tv - ja det måste nog vara det;-)

Guldkryckan sa...

BP: haha...ja...kanske det ;)

(Där hade din komentar fastnat i mitt "filter " här igen)

Fattar inte varför...men...bättre sent än aldrig :)