söndag 4 november 2012

Söndag.



Stöld?

Nja, egentligen inte, man betalar ju även den strömmen även om det blir genom hyresavin.
Men ändå...haha.

Nu fanns det väl antagligen sina små "randiga" för att det var på detta vis, är väl inte så säkert att strömmen alltid finns i lägenheten man flyttar in i då den stått oanvänd en tid.

Men kul ser det ut oavsett hur man vänder och vrider på det :)

______________________________________________________________________

Då knyter vi denna söndag åter igen ihop säcken för en ny avverkad vecka.
Hur var den då?
Jo, den "var"......mycket mer finns väl inte att tillägga egentligen.


Dock ingen vecka jag ger nåt högt betyg för, max fyra stjärnor av tio möjliga skulle man kunna säga...men så kan det ju vara ibland.
Hoppas på att nästa blir lite bättre, får väl se under morgondagen hur det gestaltar sig.
Men nu...vila...rekreation...nu ska jag leka med min badanka....på återseende och ha en fin Söndag.

9 kommentarer:

Anonym sa...

hehe att jag inte tänkt på det där

Guldkryckan sa...

Kenneth :)

Anonym sa...

Man måste ju nästan förutsätta att den som bor där strömmen tas ändå gett sitt godkännande. Det torde vara svårt att liksom prickkasta kontakten så den fastnar i uttaget. Speciellt genom ett vanligt brevinkast. Kul ser det verkligen ut. Jag skulle ha svårt att motstå frestelsen att dra isär kontakten bara.

Guldkryckan sa...

Frun: hehe..jo..tänkte på att dra ur kontakten jag med, fast inte förrän det var för sent :)

Mia sa...

Hihi, samma tanke här, så oerhört frestande att dra ur kontakten!!!!
Hoppas på en bättre vecka för dig nu, ha det gött!

Per-Anders sa...

Söndagar är helt ok. Hökdpunkten brukar vara Agenda kl 21.00.

attis sa...

OLW är bara bäst. Bra att kunna fixa ström den vägen. Kanske man skulle göra så elräkningen blir lite billigare :) Jag ger min vecka tio stjärnor. Ha det bäst.
Kramen

Livet sa...

hahahahahahah

kreativt sätt !

Förra veckan var skit !

Guldkryckan sa...

Jo..hörni, har en ganska bra vecka hitills här, hoppas det håller i sig.
Återstår att se.

Ha de bäst allihop :)