fredag 11 oktober 2013

Helg inledd igen.

Jo..och jag kan nog härmed meddela att de sista två dagarna på jobbet har varit de bästa denna terminen.
Har fått grepp om de nya "odågorna" på skolan..de som jag har med att göra iallafall.
Jo..känns bra..nu vet jag hur slipstenen ska dragas detta läsåret.


Fredag..jo..slocknade på soffan vid hemkomst..men först efter att jag städat hela lägenheten..kände att om jag inte gör det nu får jag leva i dammtussar hela helgen..så jag gjorde vad jag måste göra..men nu ska jag banne mig bara ligga på soffan hela helgen..så det så ;)

Lite pådrag i området här..skottlossning en bit bort..vi är väl uppe i 48 skjutningar i göteborgsområdet detta år fram tills nu..jo..en bedrövelse det där..urk. :(

Men nu tillönskar jag er en superb afton och en skön inledning på helgen..kommer in o kollar till er i morgon..vi ses :)


2 kommentarer:

Gubben sa...

Otäckt med alla skottlossningar i Göteborg. Det är något som man inte är van med att det ska hända i Sverige.
skönt att veckan varit bra för dig med, sitter just nu och tjurar över halvtidsresultatet på fotbollsmatchen. hoppas "vi" kan vända det till en seger. Ha en skön fredagkväll!

BP sa...

Bra att du har dödat odågorna - jag menar fått pli på dem;-)
Å det är ju solklart att fysiskt arbete = städning, som du inte är van vid gör att du slocknar. En helt naturlig reaktion enligt mig;-)
Njut av soffan och det fina höstvädret nu. Det tänker jag göra!