onsdag 15 juli 2015

Onsdagens planer...

existerar inte i skrivande stund då klockan precis slog 11:47....nä....men solen skiner iallafall och det är bara att ge sig ut och njuta...fast inte just nu...det tar vi sen.

Har ju avverkat massa grejer om Ubåtsspaningar, palmemordet, Signalspaning och lite annat...har övergått till att forska lite om Månlandningen....en del säger att den aldrig skett...andra säger att vi varit där men vi förbjudits att återvända...där bor redan en massa utomjordingar....jag skakar lite på mitt stackars huvud....jag måste skaffa mig ett liv....men det är väl just det jag har...ett liv....fast utnyttjar alla mina förmågor gör jag inte...jag har semester...så det så.

Vårdcentralen på torget nedanför backen ska vara klar 2016....undrar så vad det är som tar så lång tid...de har hållit på länge nu och ibland tycks det som om det inte är nån där...kan det vara så att de gräver underjordiska gångar för att koppla ihop dem i hemlighet med alla andra vårdcentraler...som alla styrs av en utomjordisk invasionsstyrka med människans utrotning på agendan?
Jo..så måste det ju vara...eller...nja...men jo....så måste det ju vara. ;)

(Dåligt) Skämt åsido....ska ta och bege mig ut i solen...tror jag behöver det.


10 kommentarer:

znogge sa...

Man får passa på när solen visar sig ;-)

Ha det gott1

Eva Trillian sa...

Man måste inte passa på att vara ute för att solen skiner ;) Man får göra precis som man vill när man har semester. Det funkar ju att gå ut när det regnar också ... om andan faller på!

Susanne sa...

Ut och utforska den blivande vårdcentralens hemliga gångar. Väntar med spänning på att höra ifall det fanns några gångar ;)

Susanne sa...

Ut och utforska den blivande vårdcentralens hemliga gångar. Väntar med spänning på att höra ifall det fanns några gångar ;)

BP sa...

Du har då verkligen RIKTIG semester ser jag! Fortsätt med precis det du känner för. Jag menar det är ju det semestrar är till för, eller hur!?

Åsså tackar jag ödmjukast för denna läckra byggkran i helt rätt färg. That made my day om man säger så - kranen och den blåa himlen. Här har det varit som vanligt - en halv dag uppehåll, sedan regn.

Lägg gärna upp fler soliga bilder från bästkusten. Å om du inte har nå't bättre för dig kan du ju kolla in Gothia Cup. Men, nej det gör du nog inte - tusentals ungjävlar påminner nog för mycket om ditt jobb;-)

Ha det bäst och fortsätt å njut:-)

badtant.bloggo.nu sa...

Tror visst att det har blivit lite för många dokumentärer på sistone. Men nu fick du igång min fantasi oxå, för tänk om.....Ta det lugnt i solen för det kan förvärra hela ditt tillstånd om den är stark.
Ha det fortsatt bra på din semester.

badtant.bloggo.nu sa...

Tror visst att det har blivit lite för många dokumentärer på sistone. Men nu fick du igång min fantasi oxå, för tänk om.....Ta det lugnt i solen för det kan förvärra hela ditt tillstånd om den är stark.
Ha det fortsatt bra på din semester.

badtant.bloggo.nu sa...

Tror visst att det har blivit lite för många dokumentärer på sistone. Men nu fick du igång min fantasi oxå, för tänk om.....Ta det lugnt i solen för det kan förvärra hela ditt tillstånd om den är stark.
Ha det fortsatt bra på din semester.

Lotta sa...

Hahaha....spännande! Ska bli intressant att följa detta bygge, kan ju sluta var som :-)

Solen har verkligen varit snäll och visa sig hos mig!

Bara till att njuta!

:D

Semester & Mat sa...

Det är väl det som är så härligt med semester, att man ska kunna göra vad som faller en in utan att ha dåligt samvete.
Det där med vårdcentralsbygget och tiden det tar, ja det kanske är underjordiska gångar till andra centraler så de kan träffa andra doktorer och lära sig av dem. Alltså bättre kvalitet på vården framöver :)