måndag 9 maj 2016

Lite nytt igen.

Man kan nog skylla min frånvaro på sådana här alster i brevlådan med jämna mellanrum....men nej...har saknat inspiration helt enkelt....fast lite har det nog med saken att göra ;)

Man kan tycka att jag borde få nog av alla gamla tv-serier....att jag till sist skulle ha alla här hemma på plats i Dvd-hyllan....men det finns ju hur mycket som helst.

Annars så flyter allt på...film...fotografering (med nya kameran)...shoppa....äta gott på stan (är ju sommar nu och alla uteserveringar har hamnat på plats)....jobb....ja så är det...mitt liv i ett nötskal för närvarande....och snart är det semester.

Semester ja...ett ljuvligt ord som smeker trumhinnorna så där gött ;)

Men nu tillönskar jag er en skön vecka, hoppas solen skiner lika mycket på er som på oss här i Göteborg.

Ha de fint.

(Frugans barskåp)




4 kommentarer:

Eva Trillian sa...

Man kan inte alltid ha lust och inspiration att skriva i bloggen :) friskt att välja bort just det då!
Ha det gôtt!

BP sa...

Hahaha! Frugans barskåp skiljer sig en aning från ditt i föregående inlägg om man säger så. Vi har inget barskåp alls utan öl och vin finns i kylskåpet;-)

Ja, du är ju en filmnörd, så det är bara att fylla på hyllorna med godbitar.

Å visst, nu när det är så varmt och skönt då gäller det att passa på med att äta ute och ta en öl till. Det gör vi också:-)

Ha det bra du med på Bästkusten:-)

Semester & Mat sa...

Fanns mycket gott i detta skåp ser ja ;)
Angående gamla Tv-serier så är du inte ensam, jag kollar ofta rederiet på öppet arkiv innan jag somnar. Nu har jag ju kommit så långt, så jag inte sett avsnitten förut :)

Susanne sa...

Livet är underbart just med bästa vädret. Ska bli lite svalare hemma på min gata, men då åker jag till Malmö där det ska vara varm hela veckan.