söndag 15 maj 2016

Snart semester.

Jo, snart kommer korridorerna på kneget åter att befrias från springande barn som spottar på golvet och skitar ner i största allmänhet...tidigare år har de veckorna varit väldigt produktiva för undertecknad, men detta året kommer de veckorna förhoppningsvis innebära ledighet istället.
Tiden då barnen har sommarlov nyttjas till att få ordning på skolan efter ett helt läsårs bedrövelse, skadegörelse med mera....det är mycket sådant...tyvärr :(

Här hemma växer katterna...Flizan har blivit...ja...om inte fet så åtminstone "fluffig"....precis som jag ;)
Zenith håller sig i sin grotta och liksom mig föredrar han lugn och ro.

I övrigt fortgår allt som vanligt på Guldkryckans hemmaplan...och så kommer det att fortgå tills läsåret är slut.

Gott :)


Ha de bäst nu allihopa, tar en officiell bloggpaus nu...inte som sista månaderna...inofficiell.

Vi ses till Semestern.



5 kommentarer:

BP sa...

Ja inlägget var ett av det roligaste du gjort med härliga bilder, speciellt på katterna. Åsså avslutar du med att du tar en officiell bloggpaus. Där kom kallduschen - åtminstone för mig...

Varför frågar jag mig? Jag menar du har ju inte semester än. Å du - det är faktiskt himla roligt att blogga från en semesterort om man har wifi. Har gjort det, så jag kan lova att det är kul.

Å medan du är kvar hemma - jag menar nu är det ju bara en transportsträcka till skolavslutningen så...

Nej, förstår inte riktigt varför du pausar. Men det är ju din blogg och du bestämmer. Tycker bara att det är synd!

Ok då! Då hörs och ses vi när vi hörs och ses om man säger så...

Önskar dig och frugan en underbar semester!



kalebass sa...

Tråkigt med all skadegörelse.
En semester är dig väl unt. Kommer själv att ta en lååååång bortovaro ganska snart. Ha det bra!

znogge sa...

Ha det så trevligt under din officiella bloggpaus då :D

Eva Trillian sa...

Helt ok att vara lite fluffig - vare sig man är katt eller inte!
Ha en fin paus :) tröstar mig med att det faktiskt är ett outtalat löfte om att du faktiskt kommer tillbaka ;)
Ha det bäst!

BP sa...

Dags för ett nytt inlägg kanske;-)

Jensens - är det Jensens Boeffhus kanske? Maken har varit där några gånger och gillar det. Men jag har bara tagit en öl där faktiskt...